مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مسئول فنی: دکتر مهسا اکبری

مسئول آزمایشگاه: مجید شهرکی

مسئول بانک خون: حسین علیزاده

 تلفن : 05138426082 داخلی 8507-8508

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 

 

مسئول فنی: دکتر مهسا اکبری

مسئول آزمایشگاه: مجید شهرکی

 تلفن: 05138426082 داخلی 8565

 

بخش آسیب شناسی آزمایشگاه بیمارستان امید در طبقه همکف واقع گردیده است و با توجه به رسالت بیمارستان در جهت تشخیص و درمان سرطان توسط کادری مجرب از اساتید پاتولوژی همچون خانم دکتر اکبری، خانم دکتر اعتماد، آقای دکتر ایزانلو و کارشناسان علوم آزمایشگاهی به تیم درمان بیمارستان کمک میکند.

فرآیند پذیرش و جوابدهی بیماران بستری و سرپایی بصورت صبح و عصر در این مرکز انجام می شود.

فرآیندها:

  • آماده سازی نمونه های بافتی، تهیه بلوک و لام
  • انجام تست پاپ اسمیر
  • انجام سیتولوژی مایعات
  • انجام تست IHC

تجهیزات:

ردیف

نوع دستگاه

مدل دستگاه

1

پردازشگر بافتی

پویان طب خادم MK2245

2

توزیع کننده پارافین

پویان طب خادمMK3335

3

کلد پلیت

پویان طب خادمMK4615

4

میکروتوم

پویان طب خادم/ SLEE/SACURA/ Leica

5

حمام بافتی

پویان طب خادم MK3420

6

پروسسور سیتولوژی

Oprim prossesor- تک کاناله E

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


 

معرفی واحد فناوری اطلاعات سلامت (آمار و مدارک پزشکی)

 

 

مسئول واحد : زهرا رستمی   

پست سازمانی:کارشناس مسئول فناوری اطلاعات سلامت

 تلفن : 05138426082 داخلی 8645

 

 تعریف فناوری اطلاعات سلامت:

پایه هر طرح، تحقیق و پژوهش پزشكی، اطلاعات و آمار بهداشتی درمانی است.

امروزه در كشورهای پیشرفته و در حال رشد دنیا برای جمع آوری علمی داده های بهداشتی درمانی، پردازش یا پروراندن این داده ها و سازماندهی، توزیع و حفاظت از آنها، رشته مدیریت اطلاعات بهداشتی درمانی مطرح شده است رشته ای كه فارغ التحصیلان آن به عنوان بازوهایی توانمند، ناب ترین اطلاعات را در اختیار سیاستگذاران و برنامه ریزان نظام بهداشتی درمانی یك كشور قرار می دهند. این رشته در دانشگاه ها و مركز آموزش عالی كشور ما به نام فناوری اطلاعات سلامت در مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد و قلمرو بحث آن اطلاعات بهداشتی درمانی می باشد و متخصصان آن نیز مدیران اطلاعات بهداشتی درمانی كشور هستند، یعنی یك دانشجوی فناوری اطلاعات سلامت(مدارک پزشکی سابق) با مطالعه دروسی مانند طبقه بندی یا كدگذاری بین المللی بیماری ها، بایگانی مدارك پزشكی، كلیات پزشكی، آشنایی با اصطلاحات پزشكی، آمار و كامپیوتر، خود را آماده می كند تا اطلاعات بهداشتی درمانی را به خوبی تجزیه و تحلیل كرده و سپس برای برنامه ریزی های نظام بهداشت و درمان در اختیار مدیران و روسا ی درمان قرار دهد.

معرفی بخش های فناوری اطلاعات سلامت:

 

1-   پذیرش

2-  کدگذاری و تحقیقات پزشکی

3-   آمار و آنالیز اطلاعات

4-  رفع نقص و بایگانی و آرشیو الکترونیک و امحاء پرونده

5-  مکاتبات و پاسخگوئی به مراجعین

 

 

 

 

 

             

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مسئول امور اداری : محبوبه دارابی

مسئول کارگزینی : روح اله عفو                   داخلی : 8550  : 8639      مستقیم : 38428622

کارگزین: فرزانه محمدی                            داخلی : 8553

کارشناس حضور و غیاب : عاطفه محمدزاده        داخلی : 8552

 

واحد کارگزینی  شامل بخش های زیر می باشد :

مسئول کارگزینی 

واحد حضور غیاب

دبیرخانه

بایگانی

 

شرح وظایف:

  • تهيه احكام استخدام، افزايش ضريب حقوق، ارتقاء طبقه ، انتصاب ، انتصاب ، انتقال و ماموريت آموزشی ،برقراری و قطع كمك هزينه عائله مندي و اولاد، مرخصي بدون حقوق، احتساب سوابق خدمتی– اخراج – انفصال –مرخصی استعلاجی - برقراری فوق العاده سختي كار- صدور احكام حق اشعه- صدور حكم نوبت كاري- صدور حکم ماموریت اداری- صدور حکم باز نشستگی- تغییر صندوق بازنشستگی- بازخريد مرخصي- درج مدرك تحصيلي
  • انجام امور پرسنلي راجع به ايثارگران معزز شامل فرزندان شاهد و جانبازان 25% و بالاي بيست و پنج درصد- حالت اشتغال- كسر ساعت كار
  • انجام امور تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل
  • امور مربوط به جذب و بکارگيري مشمولان قانون خدمت پزشکان و پيراپزشکان (کارکنان طرحي)
  • انجام امور ارزشیابی پرسنل
  • امور مربوط به کنترل , نظارت و گزارش دهي و بهبود عملکرد
  • انجام امور سامانه تکریم ارباب رجوع و سامانه تکریم
  • بررسي و تنظيم و آماده سازي پرونده هاي ارتقاء طبقه ورتبه و تبديل وضعيت و تغییر پست به منظور طرح در كميته تخصصي طبقه بندی مشاغل دانشگاه
  • تمديد قرارداد كليه كاركنان پيماني( براي مدت يك، دو يا سه سال) و قرارداد انجام كار معين( براي يك سال) بر اساس ضوابط مربوطه.
  • اجراي بخشنامه هاي مختلف اعم از اعمال ضرايب ساليانه حقوق براي كليه كاركنان رسمي،‌پيماني، قانون كار و قراردادي.
  • تهيه گزارش کار کرد از سیستم اطلاعات حضور و غياب و ارسال آن به واحدها
  • استخراج مانده مرخصي هاي كاركنان
  • بررسي و تائيد ليست هاي حقوق و اضافه کار ماهانه پرسنل
  • بررسي و كارشناسي پرونده و احتساب سوابق كاركنان جهت سنوات قابل قبول براي بازنشستگي بابت برقراري حقوق بازنشستگي
  • محاسبه و اعلام پاداش پايان خدمت و مانده مرخصي جهت پرداخت به بازنشستگان.
  • حذف سهم بازنشستگي كارمند پس از سي سال اشتغال.
  • صدور ابلاغ برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد
  • صدور ابلاغ پرداخت كمك هزينه ازدواج (كارمندان وفرزندانشان)
  • صدور ابلاغ كمك هزينه فوت افراد تحت تكفل
  • صدور ابلاغ قطع كمك هزينه عائله مندي و اولاد
  • صدور مجوز تمام وقتي مديران
  • صدور مجوز محروميت از مطب
  • برقراري بيمه تكميلي
  • ارسال مرخصي زايمان و استعلاجي كاركنان پيماني و تبصره 3 به تامين اجتماعي
  • معرفي نامه صدور دفترچه بيمه و افزايش عائله
  • گواهي اشتغال به كار
  • گواهي اشتغال جهت ارائه به سفارتخانه و دارالترجمه رسمي
  • كنترل و تكميل ليست كاركرد و حضور و غياب ماه
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل
  • صدور معرفي نامه پرداخت هديه به فرزندان ممتاز كاركنان
  • نظارت بر امور دبیرخانه و بایگانی و مکاتبات

  

  • دریافت کنترل نامه های وارده و صحت تعداد پیوست ها
  • ثبت اطلاعات نامه در اتوماسیون اداری و اختصاص شماره وارده
  • ارجاع نامه به ریاست ، مدیریت بیمارستان و واحدهای مربوطه
  • ثبت شملاره نامه و تاریخ در دفتر ارسال و مراسلات و تحویل و دریافت مکتوبات و مراسلات
  • دریافت ،ثبت و توزیع نامه های صادره
  • دریافت ، ارجاع، ثبت و کنترل نامه های صادره از لحاظ متن امضا و صحت مدارک پیوست
  • تایپ مینوت نامه های داخلی واحد ها
  • ارسال نامه به گیرندگان برون سازمانی از طریق پست، ایمیل، شبکه دولت، اتوماسیون اداری، فکس و ...
  • ثبت مکاتبات بیمه ای بیماران
  • اسکن مدارک پرسنل
  • تشکیل پرونده و تعیین شماره کلاسه و بایگانی پرسنل
  • مراقبت و نظارت در نگهداری پرونده ها و اسناد بایگانی
  • مکاتبه، تحویل و ارسال پرونده ها در صورت جابه جایی پرسنل
  • تحویل گرفتن پرونده های ارسالی از سایر واحد ها ، کنترل اوراق و محتوا و ارسال نامه اعلام وصول
  • رسیدگی به امور مربوط به اتوماسیون اداری پرسنل

 

 

 

 

 

 

                                                                          کتابچه طبقه بندی                  شرایط ارتقاء رتبه و طبقه در یک نگاه