مدیر خدمات پرستاری : سرکار خانم آرمیتا رادمنش
تلفن: 05138426082 داخلی 8576
مدیریت خدمات پرستاری در طبقه همکف بیمارستان واقع بوده و مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بر کار پرسنل پرستاری را با حضور سوپروایزر بالینی ،آموزشی و کنترل عفونت بر عهده دارد.
فعالیت های مدیر خدمات پرستاری 1- برنامه ريزی در زمينه های ارتقای کيفی و بهبود مستمر فعاليت های ارائه خدمات مددجويان 2- گرد آوری اطلاعات از مرکز، شامل: الف) نمودار سازمان مصوب، نوع فعاليت، گزارش ماهيانه و ساليانه، گزارش حسابرسی پرستاری، پرونده های کارکنان ب) مدد جويان ج) منابع شامل نيروی انسانی (پرستاری – بهياران - کمک بهياران - تکنسين و کاردان های اتاق عمل و هوشبری و ساير کاردان های وابسته)، ساختار فيزيکی، امکانات و تجهيزات 3- شرکت فعال در نهادهای سياست گزاری و ديگر کميته های درون ساز 4- تدوین برنامه استراتژیک مدیریت پرستاری با مشارکت سرپرستاران و سوپروایزرها 5- همکاری با دانشکده بهداشت پرستاری و مامایی مشهد و شهرستانها (آزاد و سراسری) جهت پذیرش دانشجویان در ترم های مختلف و نیز دانشجویان در عرصه پرستاری، اتاق عمل و هوشبری 6- سیاست های حاکمیت بالینی همگام با پیاده سازی استاندارهای اجرای دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی بیمارستان 7- برنامه ريزی جهت تشکل و شرکت در کميته های خاص با شرح وظايف مدون (آموزشی - پژوهشی) کنترل و نظارت کنترل عفونت 8- ايجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ريزی های بهداشتی و درمانی 9- ايجاد هماهنگی در برنامه های آموزشی بالينی دانشجويان گروه های پرستاری 10- مشارکت در طرحهای پژوهشی 11- برنامه ريزی جهت پيشگيری از عفونتهای بيمارستان 12- تصميم گيری در مورد مرخصی ها و ماموريت کارکنان گروه پرستاری 13- اتخاذ تدابير لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت ايجاد تقويت انگيزش در کارکنان (تشويق و يا توبيخ) گروه پرستاری 14- اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها 15- رسيدگی و پيگيری مشکلات کارکنان گروه پرستاری 16-نظارت بر حسن اجرای شرح وظايف سطوح مختلف کارکنان پرستاری 17- نظارت بر ارزشيابی مستمر عملکرد کارکنان پرستاری در طول سال 18- نظارت بر کنترل حضور و غياب کارکنان پرستاری تحت نظارت 19- ارزشيابی عملکرد کميته های تحت نظارت 20- بررسی سطح رضايت مندی بيمار/مددجو/خانواده نسبت به کارکنان 21- بازبینی چک لیست های ترالی اورژانس و تغییر آن از کنترل در یک شیفت به کنترل در سه شیفت 22- تهیه شناسنامه برای کلیه بخش ها با امکان ارائه کلیه مشخصات بخش ها به لحاظ نقشه، نیروی انسانی، وضعیت آموزش، کنترل عفونت و صورتجلسات و گزارش بازدید ها |