مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امید

مدیر خدمات پرستاری

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 





مدیر خدمات پرستاری : سرکار خانم آرمیتا رادمنش

تلفن: 05138426082 داخلی 8576

مدیریت خدمات پرستاری در طبقه همکف بیمارستان واقع بوده و مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بر کار پرسنل پرستاری را با حضور سوپروایزر بالینی ،آموزشی و کنترل عفونت بر عهده دارد.


فعالیت های مدیر خدمات پرستاری

1- برنامه ريزی در زمينه های ارتقای کيفی و بهبود مستمر فعاليت های ارائه خدمات مددجويان

2- گرد آوری اطلاعات از مرکز، شامل:

الف) نمودار سازمان مصوب، نوع فعاليت، گزارش ماهيانه و ساليانه، گزارش حسابرسی پرستاری، پرونده های کارکنان

ب) مدد جويان

ج) منابع شامل نيروی انسانی (پرستاری – بهياران - کمک بهياران - تکنسين و کاردان های اتاق عمل و هوشبری و ساير کاردان های وابسته)، ساختار فيزيکی، امکانات و تجهيزات

3- شرکت فعال در نهادهای سياست گزاری و ديگر کميته های درون ساز

4- تدوین برنامه استراتژیک مدیریت پرستاری با مشارکت سرپرستاران و سوپروایزرها 

5- همکاری با دانشکده بهداشت پرستاری و مامایی مشهد و شهرستانها (آزاد و سراسری) جهت پذیرش دانشجویان در ترم های مختلف و نیز دانشجویان در عرصه پرستاری، اتاق عمل و هوشبری

6- سیاست های حاکمیت بالینی همگام با پیاده سازی استاندارهای اجرای دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی بیمارستان

7- برنامه ريزی جهت تشکل و شرکت در کميته های خاص با شرح وظايف مدون (آموزشی - پژوهشی) کنترل و نظارت کنترل عفونت

8- ايجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ريزی های بهداشتی و درمانی

9- ايجاد هماهنگی در برنامه های آموزشی بالينی دانشجويان گروه های پرستاری

10- مشارکت در طرحهای پژوهشی

11- برنامه ريزی جهت پيشگيری از عفونتهای بيمارستان

12- تصميم گيری در مورد مرخصی ها و ماموريت کارکنان گروه پرستاری

13- اتخاذ تدابير لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت ايجاد تقويت انگيزش در کارکنان (تشويق و يا توبيخ) گروه پرستاری

14- اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها

15- رسيدگی و پيگيری مشکلات کارکنان گروه پرستاری

16-نظارت بر حسن اجرای شرح وظايف سطوح مختلف کارکنان پرستاری

17- نظارت بر ارزشيابی مستمر عملکرد کارکنان پرستاری در طول سال

18- نظارت بر کنترل حضور و غياب کارکنان پرستاری تحت نظارت

19- ارزشيابی عملکرد کميته های تحت نظارت

20- بررسی سطح رضايت مندی بيمار/مددجو/خانواده نسبت به کارکنان

21- بازبینی چک لیست های ترالی اورژانس و تغییر آن از کنترل در یک شیفت به کنترل در سه شیفت

22- تهیه شناسنامه برای کلیه بخش ها با امکان ارائه کلیه مشخصات بخش ها به لحاظ نقشه، نیروی انسانی، وضعیت آموزش، کنترل عفونت و صورتجلسات و گزارش بازدید ها