مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امید

---

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول امور اداری : محبوبه دارابی

مسئول کارگزینی : روح اله عفو                   داخلی : 8550  : 8639      مستقیم : 38428622

کارگزین: فرزانه محمدی                            داخلی : 8553

کارشناس حضور و غیاب : عاطفه محمدزاده        داخلی : 8552

 

واحد کارگزینی  شامل بخش های زیر می باشد :

مسئول کارگزینی 

واحد حضور غیاب

دبیرخانه

بایگانی

 

شرح وظایف:

  • تهيه احكام استخدام، افزايش ضريب حقوق، ارتقاء طبقه ، انتصاب ، انتصاب ، انتقال و ماموريت آموزشی ،برقراری و قطع كمك هزينه عائله مندي و اولاد، مرخصي بدون حقوق، احتساب سوابق خدمتی– اخراج – انفصال –مرخصی استعلاجی - برقراری فوق العاده سختي كار- صدور احكام حق اشعه- صدور حكم نوبت كاري- صدور حکم ماموریت اداری- صدور حکم باز نشستگی- تغییر صندوق بازنشستگی- بازخريد مرخصي- درج مدرك تحصيلي
  • انجام امور پرسنلي راجع به ايثارگران معزز شامل فرزندان شاهد و جانبازان 25% و بالاي بيست و پنج درصد- حالت اشتغال- كسر ساعت كار
  • انجام امور تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل
  • امور مربوط به جذب و بکارگيري مشمولان قانون خدمت پزشکان و پيراپزشکان (کارکنان طرحي)
  • انجام امور ارزشیابی پرسنل
  • امور مربوط به کنترل , نظارت و گزارش دهي و بهبود عملکرد
  • انجام امور سامانه تکریم ارباب رجوع و سامانه تکریم
  • بررسي و تنظيم و آماده سازي پرونده هاي ارتقاء طبقه ورتبه و تبديل وضعيت و تغییر پست به منظور طرح در كميته تخصصي طبقه بندی مشاغل دانشگاه
  • تمديد قرارداد كليه كاركنان پيماني( براي مدت يك، دو يا سه سال) و قرارداد انجام كار معين( براي يك سال) بر اساس ضوابط مربوطه.
  • اجراي بخشنامه هاي مختلف اعم از اعمال ضرايب ساليانه حقوق براي كليه كاركنان رسمي،‌پيماني، قانون كار و قراردادي.
  • تهيه گزارش کار کرد از سیستم اطلاعات حضور و غياب و ارسال آن به واحدها
  • استخراج مانده مرخصي هاي كاركنان
  • بررسي و تائيد ليست هاي حقوق و اضافه کار ماهانه پرسنل
  • بررسي و كارشناسي پرونده و احتساب سوابق كاركنان جهت سنوات قابل قبول براي بازنشستگي بابت برقراري حقوق بازنشستگي
  • محاسبه و اعلام پاداش پايان خدمت و مانده مرخصي جهت پرداخت به بازنشستگان.
  • حذف سهم بازنشستگي كارمند پس از سي سال اشتغال.
  • صدور ابلاغ برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد
  • صدور ابلاغ پرداخت كمك هزينه ازدواج (كارمندان وفرزندانشان)
  • صدور ابلاغ كمك هزينه فوت افراد تحت تكفل
  • صدور ابلاغ قطع كمك هزينه عائله مندي و اولاد
  • صدور مجوز تمام وقتي مديران
  • صدور مجوز محروميت از مطب
  • برقراري بيمه تكميلي
  • ارسال مرخصي زايمان و استعلاجي كاركنان پيماني و تبصره 3 به تامين اجتماعي
  • معرفي نامه صدور دفترچه بيمه و افزايش عائله
  • گواهي اشتغال به كار
  • گواهي اشتغال جهت ارائه به سفارتخانه و دارالترجمه رسمي
  • كنترل و تكميل ليست كاركرد و حضور و غياب ماه
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل
  • صدور معرفي نامه پرداخت هديه به فرزندان ممتاز كاركنان
  • نظارت بر امور دبیرخانه و بایگانی و مکاتبات

  

  • دریافت کنترل نامه های وارده و صحت تعداد پیوست ها
  • ثبت اطلاعات نامه در اتوماسیون اداری و اختصاص شماره وارده
  • ارجاع نامه به ریاست ، مدیریت بیمارستان و واحدهای مربوطه
  • ثبت شملاره نامه و تاریخ در دفتر ارسال و مراسلات و تحویل و دریافت مکتوبات و مراسلات
  • دریافت ،ثبت و توزیع نامه های صادره
  • دریافت ، ارجاع، ثبت و کنترل نامه های صادره از لحاظ متن امضا و صحت مدارک پیوست
  • تایپ مینوت نامه های داخلی واحد ها
  • ارسال نامه به گیرندگان برون سازمانی از طریق پست، ایمیل، شبکه دولت، اتوماسیون اداری، فکس و ...
  • ثبت مکاتبات بیمه ای بیماران
  • اسکن مدارک پرسنل
  • تشکیل پرونده و تعیین شماره کلاسه و بایگانی پرسنل
  • مراقبت و نظارت در نگهداری پرونده ها و اسناد بایگانی
  • مکاتبه، تحویل و ارسال پرونده ها در صورت جابه جایی پرسنل
  • تحویل گرفتن پرونده های ارسالی از سایر واحد ها ، کنترل اوراق و محتوا و ارسال نامه اعلام وصول
  • رسیدگی به امور مربوط به اتوماسیون اداری پرسنل

 

 

 

 

 

 

                                                                          کتابچه طبقه بندی                  شرایط ارتقاء رتبه و طبقه در یک نگاه