منوی اصلی سایت
اوقات شرعی
بازديدكنندگان
امروز: 38
اين هفته: 38
هفته‌ي گذشته: 354
اين ماه: 1443
ماه گذشته: 2068

رضایت سنجی


بیمارستان امید > رضایت سنجی

 
معرفی رضایت سنجی
مقدمه  

 کارکنان و مشتریان ( بیماران ، همراهیان بیمار) اصلی ترین عوامل حیات و پایداری هر سازمان ( بیمارستان ) می باشند . از این رو اهمیت لزوم تأمین و ارتقاء رضایت و بهبود مستمر کیفیت خدمات در این دو گروه همواره مورد توجه مدیران ارشد سازمانها بوده است لذا جهت نیل به این هدف رضایت سنجی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند به شناسایی عوامل مورد نیاز دراین زمینه به این گروهها کمک کند امروزه مورد استفاده قرار می گیرد .

 
اهدافی را که سازمانها در برنامه رضایت سنجی دنبال می کنند عبارتند از :
  • تعریف عوامل مورد ارزیابی در رضایت سنجی
  • تعریف دوره زمانی برای رضایت سنجی گروههای  مختلف
  • تدوین فرآیند انجام رضایت سنجی
  • تعریف انواع پرسشنامه سنجش و ارزیابی برای گروههای مختلف نظیر کارکنان – بیماران – همراهیان بیمار
  • تعیین حداقل امتیاز جهت صدور اقلام اصلاحی بر اساس حداقل میانگین هر عامل و کل پرسشنامه ها
  • تهیه گزارش نظرسنجی و تجزیه تحلیل آن جهت ارئه به مسئولین
  • تهیه گزارش اقدامات اصلاحی حاصل از نتایج نظرسنجی گروههای ارزیابی شده
  
 
مسئول واحد
 
 
نرگس علی پناه 
 
پست سازمانی :
 
کارشناس آمار
 
تلفن تماس : 8426082
 
داخلی 516
 
پست الکترونیک :
 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد | Mashhad University of Medical Sciences | جامعة مشهد للعلوم الطبية
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.