منوی اصلی سایت
اوقات شرعی
بازديدكنندگان
امروز: 54
ديروز:207
اين هفته: 261
هفته‌ي گذشته: 739
اين ماه: 2898
ماه گذشته: 2862
افراد آنلاين:1
اعضا ی آنلاین : 0
مهمان آنلاین : 1

رسیدگی به شکایات


بیمارستان امید > رسیدگی به شکایات

شکایت ابزاری است تا تنها بخش کوچکی از نارضایتی سیستم خدماتی را منعکس کند . برای داشتن یک رویکرد موثر به شکایت و شکایت کننده باید ابتدا علت اصلی شکایت مشخص گردد چرا که برآورده نشدن انتظارات و یا تأخیر در کیفیت ارائه خدمات سبب عدم احساس رضایت می شود .

برای رسیدگی موثر به شکایت در بیمارستان ضروری است ارائه دهندگان خدمات خود را « موظف» به برآورده ساختن نیازهای مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان بدانند.

اهداف رسیدگی به شکایات:

  • اصلاح سیستم و ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین
  • افزایش اعتماد استفاده کنندگان خدمات بهداشتی – درمانی از سیستم مربوطه
  • کاهش میزان شکایات صورت گرفته به مراجع قانونی بالاتر
  • ارتقای سطح مشتری مداری و کاهش دعاوی حقوقی برای بیمارستان
  • افزایش میزان رضایت بیماران و کارکنان از بیمارستان
                       
 
 
مسئول
 
 
فرانک فرودی
 
پست سازمانی :
کارشناس تغذیه
 
تلفن تماس : 8426082
داخلی 526
 
پست الکترونیک :
 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد | Mashhad University of Medical Sciences | جامعة مشهد للعلوم الطبية
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.